Herken je dit?

Je wordt vaak moe wakker omdat je de avond ervoor nog lang hebt liggen piekeren.

Tijdens leuke uitjes zit jij vaak in je hoofd en heb je het idee dat je niet ‘echt’ aanwezig bent.

Je hoofd ratelt eigenlijk de hele dag maar door zonder een moment van rust.

Je trekt jezelf vaak gebeurtenissen of opmerkingen heel erg aan. Daar kan je dan best lang over piekeren.

Waarom heb ik deze checklist ontwikkeld?

Een aantal jaar geleden was het bijna elke dag een chaos in mijn hoofd. Ik piekerde echt over alles. Daarnaast piekerde ik over het feit dat ik zoveel piekerde. Daardoor was ik elke dag moe en had ik geen energie om echt van de leuke dingen te kunnen genieten. Op een dag was ik het beu. Ik wilde veranderen. Maar waar moest ik beginnen?

Nu jaren later help ik anderen om die rust in hun hoofd te krijgen. Door middel van mijn ervaring en expertise heb ik speciaal voor jou een checklist ontwikkeld die een startpunt voor jou kan zijn. Er zitten invloeden van mindfulness en Acceptance and Commitment Therapy in. En dat is helemaal gratis! Omdat ik het echt iedereen gun om een vrij leven te leiden.

Na het werken met de checklist:

Heb jij meer energie over om te genieten van de kleine dingen.
Is piekeren niet meer dagelijkse kost en weet je wat je moet doen wanneer dat wel zo is.
Ga je merken dat je meer plezier hebt in je leven.
Weet je voor altijd waar je kunt beginnen en heb je praktische handvatten die je de rest van je leven kunt gebruiken.

In het document:

Een overzichtelijke checklist met de stappen die je kan volgen om uit je hoofd te komen.
Bij elke stap extra uitleg.
Wat je kan doen om echte actie te nemen.
Extra bonus tips voor de momenten dat het gewoon echt even allemaal niet lukt.